close

Dear Chloe,

 
 
My heart goes out to you on the unfathomable tragedy of losing your daughter.  From my work i am convinced that love does not end when the physical body dies.  The bonds of love are always there, the connection is always there.   I have also found that the souls of children often reincarnate more quickly than adults, sometimes in the same family.  Other times they help from the other side, as spirit guides or guardians.  
 
 
Warmest regards,
Brian L. Weiss

 

 

對於你失去女兒這種難以理解的痛苦我能感同身受。但我長期從事相關工作的經驗告訴我:愛不會因為肉體消逝而停止。你們因為愛而產生的連結一直都在。

我也發現到小孩的靈魂轉世會比大人還快,而且常常會投胎到同一個家庭裡。或者也有可能他們會在另外一個世界幫助你,成為你的指導靈或守護零。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    為你我必再入輪迴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()